دانلود اهنگ
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 12:40 :: نويسنده : arshia


عجیب‌ترین مرغ سال


مرغی با تخم‌های رنگی

در روستایی فلسطینی، مرغی است كه تخم‌های صورتی رنگ می‌گذارد. این مرغ تا چندی پیش مثل همه مرغ‌های دیگر تخم‌هایش سفیدرنگ بود ولی ناگهان بدون هیچ دلیلی تخم‌های رنگی می‌گذارد. صاحب این مرغ می‌گوید تغذیه این مرغ عوض نشده و مثل همیشه است، البته وقتی تخم‌مرغ‌های او را می‌شكنید رنگ سفیده و زرده تخم‌مرغ‌های این مرغ مثل تخم‌مرغ‌های معمولی است.



مردی که قلب درسینه اش ندارد


بیمار بدون قلب به زندگی بازگشت

گروهی از جراحان اهل جمهوری چك به سرپرستی پروفسور جان پرك، عمل منحصر به فردی را در زمینه جایگزینی قلب یك بیمار انجام دادند كه در این جراحی برای یك مرد جوان به جای قلب، 2 پمپ مكانیكی در سینه كار گذاشتند. این مرد 37 ساله به دلیل رشد نوعی تومور بدخیم در قلبش، مورد جراحی قرار گرفت و حالا وضع بسیار خوبی دارد و می‌تواند از این به بعد با زندگی كردن عادی‌اش یكی از عجایب پزشكی را كامل كند. این مرد نخستین بیمار در دنیاست كه با كمك 2 پمپ مكانیكی زندگی می‌كند. او می‌تواند به جز ورزش به هر كار دیگری بپردازد. 



   این زن ركورد لاغری جهان را شكست


200 كیلوكاهش وزن در 2 سال

كارول رایت ۵۴ ساله، پس از كم كردن 200 كیلوگرم از وزنش به‌عنوان برترین زن سال در زمینه لاغری شناخته شد. او تا 2 سال قبل حدود ۳۰۰ كیلوگرم وزن داشت و حتی قادر نبود كارهای شخصی ساده‌ای مثل پوشیدن كفش، لباس شستن و حتی بالارفتن از پله را به تنهایی انجام دهد. اما حالا تنها طی 2 سال موفق شد نزدیك به ۲۰۰ كیلوگرم وزن كم كند و ۱۲ سایز از دور كمر خود را كاهش دهد. خودش در این‌باره می‌گوید:


« روند چاقی‌ام زمانی شروع شد كه به‌عنوان كارگر یك ساندویچی مشغول به كار شدم. از وقتی یادم می‌آید همه مرا كارول چاق صدا می‌زدند و به دلیل سایز بالای لباسم همه مرا مسخره می‌كردند. بارها تصمیم به كاهش وزن گرفتم اما دوباره خوردن را شروع كردم. از سال ۲۰۰۷ ناگهان روند چاق شدنم سریع شد و كنترلش از دست من خارج شد به‌طوری كه به دلیل درد زانوهایم زمین‌گیر شدم و وقتی به دكتر مراجعه كردم گفت اگر این روند ادامه یابد تا دو سال آینده مرگ در انتظارت خواهد بود.»

كارول به قدری چاق بود كه طی یك سال تنها چهار بار از خانه خارج شد اما به دلیل ترس  از مرگ طی 2 سال خود را چنان لاغر كرد كه تعجب همگان را برانگیخت. او می‌گوید: «بعد از سال‌ها تازه احساس می‌كنم، یك انسان معمولی هستم.»



بستنی آب نشدنی


این بستنی زیرآفتاب هم آب نمی شود

چینی‌ها بستنی‌های جدیدی تولید كرده‌اند كه آب نمی‌شود. این بستنی به تولید انبوه رسیده است و در بسیاری از فروشگاه‌های با نام تجاری «موز» فروخته می‌شود. این بستنی یك روكش زرد همراه پوشش وانیلی دارد و از لحاظ ظاهری تفاوتی با سایر بستنی‌های موجود در دنیا ندارد. اینكه چگونه این بستنی در این هوای گرم آب نمی‌شود یك راز بزرگ تجاری است كه به‌نظر شركت چینی سازنده آن هیچگاه آن را فاش نخواهد كرد. یك خبرنگار ژاپنی بعد از خواندن این خبر به چین سفر و در یك روز گرم این بستنی را آزمایش كرد. او ابتدا بستنی را از پوشش خود خارج كرد و در مقابل آفتاب قرار داد و پس از مدتی بستنی را روی پوشش آن گذاشت و در سطح پیاده‌رو رها كرد اما با تعجب دید كه هرچه زمان می‌گذرد باز هم خبری از آب شدن بستنی نیست. در نهایت پس از 3 ساعت انتظار، خبرنگار مورد نظر خسته و متقاعد شد كه این بستنی آب نمی‌شود
 

منبع:www.bartarinha.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 37192
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1